Wanita Hamil Ini Terus Diberi Tempat Duduk Waktu Naik MRT, Tapi Saat Berikutnya Dia Memasukkan Tangan ke Baju dan… Terus Penumpang Naik Angin!!

Wanita Hamil Ini Terus Diberi Tempat Duduk Waktu Naik MRT, Tapi Saat Berikutnya Dia Memasukkan Tangan ke Baju dan… Terus Penumpang Naik Angin!

Apa sahabat kompas tau kalau di dalam MRT atau kenderaan awam, ada beberapa kerusi yang disebut 「priority seat」, kerusi ini dikhususkan untuk diberikan terlebih dahulu pada mereka yang memerlukan, misalnya orang tua, ibu hamil, insan cacat atau memang orang-orang yang saat itu benar-benar memerlukan tempat untuk duduk.

Loading...

Tapi kejadian yang terjadi baru-baru ini di China berhasil membuat semua orang terlopong! Jadi ceritanya, waktu itu ada seorang ibu hamil yang masuk ke dalam MRT, ya automatik penumpang lainnya terus memberi dia tempat duduk, tapi siapa sangka begitu dia duduk…

Ibu hamil ini terus memasukkan tangannya ke dalam bajunya..

Terus tanpa merasa bersalah, dia tiba-tiba menarik sesuatu keluar!

kelihatan kejadian seperti gini, penumpang di sebelahnya terus terlopong sejadi jadinya!

Loading...

Ternyata dia sama sekali tidak hamil!!

Entah apa maksudnya wanita ini pura-pura hamil, apa hanya kerana inginkan dikasi tempat duduk ? Pelik-pelik je..

Itu makcik di sebelah sampai tak mampu berhenti melihat dan takjub sekali kerana ada anak muda seperti ini zaman sekarang…

Walaupun memang merupakan contoh yang buruk, tapi keberanian dia melakukan hal memalukan ini di depan awam itu memang luar biasa! Mimin tak mengerti kenapa tak terus pura-pura hamil sampai turun dari MRT, daripada memalukan diri sendiri ye kan??

Sumber : BH

[VIDEO] Lelaki Ini Nekad Untuk Merasai Pengalaman Ditelan Bulat-bulat Oleh Anaconda dengan Pakaian Pelindung Lengkap, Tapi Beberapa Minit Kemudian…

 

Manusia memang penuh dengan pekerjaan yang sia-sia, sampai akhirnya boleh melakukan hal-hal yang nekad dan diluar dugaan. Contohnya seperti lelaki satu ini, dia berani melakukan hal gila yang mungkin tak pernah terpikirkan oleh orang lain.

Tanpa memikirkan apa risikonya, lelaki ini terlalu ingin mencuba rasanya ditelan oleh anaconda! Fuhhh, gajah pun boleh dimakan oleh anaconda, apalagi manusia kan.. Apa dia tak takut ya sekali masuk tak boleh keluar lagi?

Berdasarkan berita dari Dailymail, demi membuat sebuah acara TV bernama “eaten alive”, lelaki bernama Paul Rosolie ini akhirnya rela untuk mencuba rasanya dimakan oleh anaconda dengan mengenakan pakaian perlindungan yang lengkap yang memang sudah dirancang khusus.

Kelihatannya memang kuat betul yah ini pakaiannya..

Awalnya, anaconda ini terus berputar di badannya sebelum akhirnya mulai menyantap kepalanya. Anaconda tersebut mulai memakan kepala Rosolie, 「Kepalaku mulai masuk」 kata Rosolie saat itu pada para kru.

Namun beberapa saat setelah itu, Rosolie mulai merasa tangannya mulai patah di bawah cengkraman dan lilitan sang ular dan dia langsung meminta kru penyelamat untuk segera menyelamatkannya dan memanggil para doktor.

Acara ini mendaparkan banyak kritikan kerana Rosolie yang oleh sekali belum sempat dimakan oleh anaconda dan sudah berteriak minta tolong.

Untungnya dia tak apa-apa, kalau betul ditelan oleh anaconda, tak tau la nasibnya bagaimana…

Lihat Video di Bawah :

sumber : dailymail

Loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *