[VIDEO] Lelaki Ini Nekad Untuk Merasai Pengalaman Ditelan Bulat-bulat Oleh Anaconda dengan Pakaian Pelindung Lengkap, Tapi Beberapa Minit Kemudian…!

[VIDEO] Lelaki Ini Nekad Untuk Merasai Pengalaman Ditelan Bulat-bulat Oleh Anaconda dengan Pakaian Pelindung Lengkap, Tapi Beberapa Minit Kemudian…!

Manusia memang penuh dengan pekerjaan yang sia-sia, sampai akhirnya boleh melakukan hal-hal yang nekad dan diluar dugaan. Contohnya seperti lelaki satu ini, dia berani melakukan hal gila yang mungkin tak pernah terpikirkan oleh orang lain.

Tanpa memikirkan apa risikonya, lelaki ini terlalu ingin mencuba rasanya ditelan oleh anaconda! Fuhhh, gajah pun boleh dimakan oleh anaconda, apalagi manusia kan.. Apa dia tak takut ya sekali masuk tak boleh keluar lagi?

Loading...

Berdasarkan berita dari Dailymail, demi membuat sebuah acara TV bernama “eaten alive”, lelaki bernama Paul Rosolie ini akhirnya rela untuk mencuba rasanya dimakan oleh anaconda dengan mengenakan pakaian perlindungan yang lengkap yang memang sudah dirancang khusus.

Kelihatannya memang kuat betul yah ini pakaiannya..

Awalnya, anaconda ini terus berputar di badannya sebelum akhirnya mulai menyantap kepalanya. Anaconda tersebut mulai memakan kepala Rosolie, 「Kepalaku mulai masuk」 kata Rosolie saat itu pada para kru.

Loading...

Namun beberapa saat setelah itu, Rosolie mulai merasa tangannya mulai patah di bawah cengkraman dan lilitan sang ular dan dia langsung meminta kru penyelamat untuk segera menyelamatkannya dan memanggil para doktor.

Acara ini mendaparkan banyak kritikan kerana Rosolie yang oleh sekali belum sempat dimakan oleh anaconda dan sudah berteriak minta tolong.

Untungnya dia tak apa-apa, kalau betul ditelan oleh anaconda, tak tau la nasibnya bagaimana…

Lihat Video di Bawah :

sumber : dailymail

Baru Kerja di McD, Gadis Lepasan Sekolah Ini Dimarahi Habis- habisan Oleh Managernya. Namun Saat Dia Berkata: “Anda Tahu Siapa Saya?” Si Manager Terus Terdiam!

 

Di luar negeri, ada satu kejadian menarik. Seorang gadis lepasan sekolah suatu ditawarkan kerja part time di Mcdonald.

Keesokan harinya, ia menerima surat yang menyatakan ia diterima! Saat itu ia terus melompat kegirangan dan tidak sabat menunggu hari pertamanya masuk kerja.

Hari Minggu adalah hari pertama ia kerja, begitu tiba di sana, pekerja yang lain pun terus membantu dan mengajarinya.

Awalnya, ia hanya mengerjakan pekerjaan kebersihan, seperti cuci piring, sapu, lap dan lain- lain. Beberapa hari kemudian, ia pun melihat teman- teman lainnya sudah diajar goreng kentang, burger, minuman dan sebagainya.

Dengan semangat, ia pun bertanya pada manager, “Encik, boleh tolong ajar saya cara menggoreng kentang?”

Tapi ekspresi si manager tampak kurang senang (di wajahnya seperti tertulis: Tak boleh tanya  pekerja lain ke?”

Dan sama sekali tidak mempedulikan gadis ini. Akhirnya, pekerja baru ini pun pergi bertanya pada pekerja lain,

Hanya saja saat itu adalah jam- jam ramai, semua orang sangat sibuk, tidak ada yang punya waktu mengajarinya goreng kentang dan membuat burger. Akhirnya ia pun turun ke dapur dan membuat burger sendiri.

Ia mencampurkan semua bahan yang ada, burger ayam dimasuki daging ikan dan kentang goreng, pokoknya ia bermain dengan semua bahan dengan sangat hepi…

Tapi di saat ia sedang asik bereksperimen, manager melihatnya…

Manager pun terus naik darah dan teriak: “Heh, budak! Siapa yang suruh kamu tambah ini itu di burger! Siapa yang ajar?!”

Walaupun pelanggan masih ramai, tapi manager ini tetap terus marah- marah

Setelah beberapa menit berlalu, gadis ini pun mulai tidak tahan dan berkata: “Kenapa Encik ni!!! Encik tahu tak saya siapa?”

Kalimat ini terus membuat manager, para pekerja bahkan para pelanggan terkejut diam.

Semua orang berpikir, wah apa dia ni anak jutawan, atau anak pemilik franchise ini? Atau jangan- jangan anak mafia?

Setelah suasana tegang selama beberapa minit, dan setelah  si manager minta maaf…

Gadis ini pun berteriak dengan kencang:

“Saya ni pekerja baru!”

……

…..

Sumber: Beauties

Loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *