Tak Salah Rogol Anak Sendiri-Isteri Suspek

Tak salah rogol anak sendiri-Isteri Suspek|Seorang gadis berusia 14 tahun mengelar pergelangan tangannya sendiri akibat tertekan.Gadis berkenan mengadu kepada ibu saudaranya perihal perlakuan ayahnya yang kerap melakukan pencabulan terhadapnya sendiri.malangnya ibunya tidak mengendahkan aduan tersebut.

Kejadian itu dipercayai berlaku pada Mac lalu apabila ayahnya memeluknya dari bekalang sebelum memasukkan tangan dalam baju lalu meremas buah dada mangsa.

Suspek juga bertindak lebih jauh dengan memamukan jari kedalam seluar mangsa sebelum meraba-raba,malah mangsa juga mengaku kerap di cabul ketika membonceng pulang dari sekolah.

Loading...

Hari ini suspek di hadapkan kemahkamah dengan enam pertuduhan pencabulan anak sendiri mengaku tidak bersalah di hadapan hakim Surita Budin.

Tertuduh 37 tahun yang bekerja sebagi pekebun mempunyai empat anak dan mangsa adalah anak sulungnya.

Sementara itu ibu mangsa pula menegaskan bahwa suaminya tidak bersalah dan meminta supaya hukuman di ringankan.

Bagaimanapun identiti mangsa yang dirahasiakan masih dalam rawatan Hospitan dan dalam jagaan jabatan kebajikan masyarakat.

…………………………………………….

Sementara itu, Kes yang lebih sadis berlaku apabila Seorang Ibu Sumbat bayi dalam peti sejuk hingga beku

Loading...

Ibu Sumbat bayi dalam peti sejuk hingga beku|Kejam dan tidak berhati perut,itulah kata yang sesuai untuk di gambarkan kepada seorang wanita yang sanggup membunuh darah dangingnya sendiri dengan menyumbat bayinya itu dalam peti sejuk hingga beku.

Mayat bayi berkenan di temukan di kampung jalan buyu kota tarakan pulau borneo kalimantan pada rabu semalam di sebuah bagunan car wash.

Bayi itu pertama kali ditemukan oleh pekerja kedai tersebut,katanya ketika hendak memasak dia membuka peti ais dan merasa pelik dengan bungkusan pelastik hitam yang berada di situ sudah agak lama.

Selepas dibuka,ia mendapati mayat bayi lengkap dengan ari-ari dalam keadaan membeku.Terkejut dengan hal itu ia kemudian mengadukan kejadian itu kepada majikannya sebelum di maklumkan kepada pihak polis Humas Polres Tarakan.

Pihak polis yang menyiasat mendakwa mayat bayi itu diduga berusia 2-3 minggu berada dalam peti ais tersebut.

Bagaimanapun cctv kedai car wash berkenan memaparkan satu rekaman dimana seorang wanita yang merupakan pelanggan mereka beberapa minggu lalu menunjukkan perlakuan aneh.

Sejurus itu pihak polis yang terus mengembangkan siasatan telah menahan seorang wanita yang di percayai wanita dalam video rekaman tersebut.

Selepas di soal siasat dan menunjukkan bukti, akhir wanita yang dikenali sebagai hozza fiarez sally dan merupakan seorang pekerja salon kecantikan mengaku atas perbuatannya.

Katanya pihak polis sudah mengetahui identiti gadis tersebut dan motif kejadian masih dalam siasatan lanjut.

………………………………..
Tak sempat pakai seluar

Tak sempat pakai seluar|Lagi-lagi remaja di tangkap melakukan perkara tidak senonoh di tempat umum,kali ini melibatkan dua remaja wanita dan satu lelaki deawasa di tangkap dalam keadaan mencurigakan.

Lebih parah kedua wanita berkenan mengenakan tudung dan masih berstatus pelajar.

Dikutip dari sumber kejadian ini berlaku pada 25 september lalu dimana video penangkapan telah tular dilaman media sosial.

Menurut anggota yang membuat serbuan atas maklumat orang awam,dua remaja wanita masing-masing diketahui berusia 15 dan 16 tahun sementara seorang lelaki dewasa berusia 22 tahun di temui di tempat gelap.

Katanya ketika serbuan,dua remaja wanita berkenan tidak sempat mengenakan seluar ketika ditangkap oleh anggota.

Bagaimanapun identiti ketiganya tidak didedahkan dan di bawa kebalai polis untuk siasatan lebih lanjut,dimaklumkan mereka berkenalan melalui laman medai sosial facebook sejak sebulan lalu sebelum membuat temu janji bersama.

Loading...