Menikah 8 Kali, Wanita Ini Meninggalkan Semua Suaminya Tanpa Cerai!…

Menikah 8 Kali, Wanita Ini Meninggalkan Semua Suaminya Tanpa Cerai!…

Tiada wanita sanggup digabungkan, kerana mereka tidak mahu cintanya dibahagikan. Tetapi tidak seperti wanita ini, di mana dia tidak digabungkan, tetapi dia suka berkahwin dengan beberapa lelaki.Seperti filem Hollywood, wanita ini telah berkahwin lapan kali. Dan setiap kali selepas berkahwin, dia selalu lari dan meninggalkan suaminya dengan alasan yang tidak munasabah. Untuk dua tahun terakhir hidupnya, wanita ini telah lari seperti “Pengantin perempuan yang melarikan diri.”

Kemudian di manakah dia melarikan diri dan hilang? Dan apakah sebabnya dia sanggup berkahwin dan meninggalkan suaminya seperti itu? Dikutip dari Viral4real.com, Jariyaporn “Nammon” Buayai, wanita berusia 32 tahun ini telah menipu lelaki. Dan selepas mendapat mahar perkahwinan, dia akan segera hilang di suatu tempat.

Polis di Thailand juga mencari wanita ini, selepas salah seorang mangsa memberitahu kisahnya di Facebook sebagai amaran kepada lelaki lain. Prasarn Tiamyam (32) mendakwa baru-baru ini dia melihat artikel Facebook, yang memberi amaran kepada orang Thai untuk menjauhkan diri daripada Nammon, dan mengakui dia sebagai wanita yang dikahwinkan dua tahun lalu.

Loading...

Dia telah hilang beberapa hari selepas pernikahan, dengan mas kawin sebanyak THB 200.000 atau Rp80 juta dan tidak pernah kembali. Tidak lama selepas kisah Prasarn Tiamyam muncul di media, seorang lelaki lain menuduh Jariyaporn “Nammon” Buayai juga menipu mereka.

Jariyaporn ‘Nammon’ Buayai dan suaminya.

Seorang lelaki, yang memilih untuk tidak dikenali, memberitahu Khaosod bahawa pengantin perempuan itu telah menipunya untuk mendepositkan mas kahwin THB 500,000 -200 juta ke akaun banknya, sebelum ia hilang. Seorang lagi mangsa, yang dikenali sebagai ‘Wichit’, memberitahu Morning News bahawa dia bersentuhan dengan tujuh lelaki lain, yang juga telah ditipu oleh Nammon.

Dia telah menghubungi mereka semua melalui Facebook, dan mereka juga telah tidur dengannya pada tarikh pertama, dan segera memberitahu mangsa bahawa dia hamil. Mereka semua bersetuju untuk berkahwin dengannya, dan dia melarikan diri dengan perkahwinan mereka. Pihak berkuasa baru-baru ini melawat ibu bapa Nammon di wilayah Nong Khai, dan mendapati bahawa mereka juga telah hilang. Jadi di mana dia dan keluarganya pergi? Ini masih disiasat. Foto: viral4real.com

Loading...

[ Artikel Berkaitan di Bawah ]

Inilah 7 Kes Wanita Rog0l Lelaki! Nampak Pelik Tapi Zaman da Terbalik

Mengikut catatan di laman Wikipedia , memperkosa didefisikan sebagai salah satu kejahatan berwatak seksualdengan cara memaksa atau mengancam orang lain untuk melakukan hubungan badan.

Hampir semua negara di dunia ini menganggap perkosaan adalah salah satu jenayah yang paling kejam, sebab bukan hanya fizikal yang tersakiti, mangsanya juga boleh mengalami trauma, kemurungan, bahkan bunuh diri kerana malu.

Kebanyakan korban perkosaan adalah wanita, tapi tahukah kamu kalau ada beberapa kes rogol justru wanita yang jadi pelaku kejahatan dan lelaki yang menjadi mangsa. Seperti apa kesnya, simak ulasannya berikut ini

1. Kes 4 Orang Wanita Memperkosa Seorang Lelaki Secara Brutal di Kanada

Kes wanita merogol lelaki pertama berlaku pada tarikh 30 Mac 2013 silam, dimana pada masa itu seorang pemuda berusia 19 tahun asal Toronto, Kanada mengalami kejadian yang tidak menyenangkan saat dirinya sendirian di sebuah kelab malam.

Pemuda tersebut bertemu dengan 4 orang wanita yang menawarinya pulang bersama-sama, bukannya merasa seperti playboy yang dikelilingi oleh banyak wanita, pemuda tersebut justru dianiaya dan diperkosa oleh 4 orang wanita tersebut di tempat letak kereta.

Seminggu kemudian, pemuda malang ini melaporkan kes tersebut ke pihak kepolisian setempat.Menurut polis, pemuda tersebut trauma kerana dianiaya dan diperkosa secara brutal oleh 4 orang wanita sekaligus. (Sumber: huffingtonpost.com )

2. Kes Wanita Memperkosa Seorang Lelaki Selama Empat Hari di Pakistan

Kes wanita merogol lelaki selanjutnya terjadi pada tarikh 27 Januari 2009 silam, dimana pada masa itu ada seorang pelayan berusia 23 tahun bernama Khalil asal Clifton, Pakistan yang mengalami kejadian buruk dan cukup mengerikan kerana ulah beberapa wanita.

Awalnya, Khalil mengantarkan makanan kepada beberapa wanita tersebut yang sedang menunggunya didalam kereta di lapangan letak kereta restoran tempatnya bekerja. Sejak itu, Khalil diminta mengantarkan makanan di rumah mereka setiap hari.

Kerana ingin tahu di mana letak rumah para wanita-wanita tersebut, Khalil pun ikut dengan para wanita tersebut ke rumahnya. Sesampainya di rumah para wanita tersebut, Khalil diberi susu yang mengandungi dadah.

Akhirnya, selama 4 hari Khalil dipaksa menuruti nafsu para wanita tersebut yang diketahui berasal dari kalangan atas. Setelah itu, Khalil dibuang di sungai Wayyumabad.

Mujurlah, Khalil masih hidup dan kemudian dia terus menuju ke rumah sakit terdekat, walaupun keadaannya pada masa itu sangat menyedihkan sekali, bahkan alat kelaminnya sehingga berdarah.Hiiii … (Sumber: neogaf.com )

3. Kes Wanita Rogol Lelaki di Zimbabwe

Pada bulan Oktober 2011 lalu, negara Zimbabwe dihebohkan dengan ulah 3 orang wanita yang sudah berjaya memperkosa belasan lelaki. Diketahui, kes rogol yang tidak lazim ini sudah berlaku sejak tahun 2010 silam.

Apabila ditangkap di daerah Gweru, polis menemui 33 kondom yang mengandungi sperma 17 orang lelaki. Berdasarkan cerita para korban, ketiga wanita tersebut menawarkan minuman sehingga mereka pengsan.

Setelah dilakukan penyelelidikan, ternyata ketiga wanita tersebut iaitu Netsai Nhokwara (24), Sophie Nhokwara (26), dan Rosemary Chakwizira (24) diduga menjalankan ritual aliran sesat dengan sperma sebagai bahan ritualnya. (Sumber: bbc.com )

4. Kes Perompak Malang Yang Justeru Jadi Korban Pemerkosaan di Rusia

Pada tarikh 14 Mac 2009 silam, ada seorang lelaki berusia 32 tahun bernama Viktor yang berniat merompak sebuah kedai barang kemas. Anehnya, dia justru menjadi mangsa rogol oleh pemilik kedai perhiasan tersebut.

Kerana tanpa diketahui oleh Viktor, ternyata pemilik kedai perhiasan yang bernama Olga adalah seorang yang menyandang ban kuning karate. Sehingga, dengan mudah dia melumpuhkan Viktor, kemudian menyekapnya di gudang peralatan.

Olga tidak melaporkan Viktor kepada polis, kerana setelah pekerja kedai perhiasan tersebut pulang, dia langsung menyuruh Viktor melepas semua pakaiannya. Dan selama 3 hari, Viktor dipaksa memuaskan nafsu Olga.

Setelah dibebaskan, Viktor langsung ke rumah sakit kerana dia merasa alat kelaminnya sangat sakit. Viktor juga melaporkan kejadian ini kepada pihak polis. Akhirnya, kedua-duanya di jebloskan ke dalam penjara yang sama. (Sumber: dailymail.co.uk )

5. Kes Wanita Rogol Lelaki di Amerika Syarikat

Kes ini mulai terungkap ketika seorang lelaki berusia 31 tahun asal Amerika Syarikat melaporkan seorang wanita bernama Chantae Gilman kepada pihak polis atas tuduhan rogol pada tarikh 17 Jun 2014.

Lelaki tersebut mengaku tiba-tiba dia terbangun di kediamannya dan melihat seorang wanita sudah berada diatas tubuhnya, yang kemudian diketahui bernama Chantae Gilman berusia 26 tahun berasal Seattle.

Kejadian ini bermuda dari saat lelaki tersebut menghadari sebuah pesta salah satu jirannya yang kenal dengan Chantae Gilman. Selepas pesta selesai, lelaki tersebut pulang dan tidur hingga pukul 02.00, kemudian dia melihat Chantae Gilman sedang memperkosanya. Kemudian, wanita tersebut mengikat tangan sang lelaki.

Setelah ditangkap dan disiasat, ternyata Chantae Gilman sedang menderita penyakit jiwa danbipolar . Bahkan, kerana kejadian tersebut, Chantae Gilman mengaku sedang hamil. Woow … (Sumber: dailymail.co.uk )

6. Kes Ibu RT yang Rogol 6 laki-laki yang masih di bawah umur di Bengkulu, Indonesia

Kes ini cukup heboh di Indonesia, kerana kes ini adalah kes pertama tentang perkosaan wanita terhadap lelaki di Indonesia. Pelakunya adalah seorang wanita berusia 40 tahun bernama May Binti Mansyur terhadap 6 laki-laki yang masih di bawah umur.

Kes ini berlaku di Bengkulu, dan kini dia sudah divonis 8 tahun penjara. May mengaku bahawa dia merasa tidak puas dengan suaminya, sehingga dia memutuskan mengoda lelaki-lelaki muda sebagai pelampiasan nafsunya.

May mengoda para lelaki muda tersebut sampai terpancing syahwatnya, sehingga akhirnya mereka akan dipaksa melayani nafsunya. Ada 6 orang lelaki muda yang mengaku menjadi korban kejahatan seksual May, yang berlaku dari tahun 2011 hingga 2012. (Sumber: Merdeka.com )

7. Kes Wanita Cantik Rogol 10 Lelaki di Rusia

Satu lagi kes wanita merogol lelaki yang terjadi di Rusia, tetapi yang ini sangat mengerikan, kerana wanita bernama Valeria berusia 32 tahun ini mengunakan racun labah-labah untuk melumpuhkan mangsanya. Hii serem ….

Kes ini mulai terungkap ketika polis curiga dengan jumlah pesakit laki-laki dengan aduan spesifik meningkat di rumah sakit. Aduan tersebut disebabkan oleh keracunan klonidin dan trauma berat pada alat kelaminnya.

Akhirnya Valeria berjaya ditangkap, dan dia pun mengakui perbuatannya tersebut. Berdasarkan pengakuannya, dia memang memujuk para lelaki tersebut agar datang ke apartmennya.

Di sana, para lelaki tersebut diberi minuman yang sudah dicampur dengan klonidin yang membuat mereka akan pengsan selama 24 jam. Kemudian, Valeria akan memperkosa lelaki-lelaki tersebut.Selepas itu, mangsa akan dia buang di suatu tempat yang sepi (Sumber: wc-news.com )

Nah, itulah beberapa kes wanita merogol lelaki di dunia. Melihat kes diatas, dapat dipastikan bahawa moral yang bejat boleh berlaku pada sesiapa, tidak memandang jenis kelamin.

[ Artikel Berkaitan di Bawah ]

BAKAL USTAZAH ROHANITA – “YANG CAKAP SYURGA ISTERI DI BAWAH TAPAK KAKI SUAMI ADALAH ORANG BODOH” INI PENJELASANNYA !! TERBAKAR PULAK BACA STATEMENT NI..

Itulah yang dikatakan oleh seorang individu Pengguna facebook bernama Rohanita Puchong, kononnyala dia berkata benar sebab pegi kursus kahwin,kami pun tak tau sama ada dia tak Fokus masa mendengar ceramah atau tempat kursus kahwin tu ajaran songsang.KO

Rasulullah s.a.w dalam sebuah hadis yang diriwayatkan oleh Aisyah r.a bermaksud:

“Aku pernah bertanya kepada Baginda: “Siapakah orang yang paling berhak ke atas isteri ?” Baginda menjawab:”Orang yang paling berhak kepada isteri ialah suaminya”. Kemudian aku bertanya lagi :”Dan siapakah orang yang paling berhak ke atas suami?” Baginda menjawab:”Orang yang paling berhak ke atas seorang suami ialah ibu kandungnya.” – (Riwayat Bazar dan al-Hakim)

Seperti semua sedia maklum, syurga seorang perempuan (belum kahwin) terletak di bawah tapak kaki ibunya.., tetapi, bagi seorang wanita (bergelar isteri), syurga nya terletak di bawah kaki suami.

Maknanya, taat kepada suami maka, si isteri akan mudah mendapat syurga. Mudah sebenarnya seorang wanita untuk mendapat syurga Allah s.w.t.

Dalam sebuah hadis yang lain pula Baginda bersabda bermaksud:

“Sekiranya aku dibenarkan untuk memerintahkan seseorang bersujud kepada orang lain nescaya aku perintahkan seorang isteri bersujud kepada suaminya.” – (Riwayat Tirmizi dab Ibnu Hibban).

Betapa Rasulullah s.a.w menyuruh kita taat kan suami dan kalau si isteri menderhaka kepada suaminya.., walaupun cuma keluar tanpa izin. Maka jadilah si isteri tadi isteri yang nusyuz.., dan sesungguhnya isteri yang nusyuz tidak layak di syurga Allah!

Dalam hadis yang lain Rasulullah s.a.w bersabda bermaksud:

“Kebanyakan ahli neraka adalah terdiri daripada kaum wanita.” Maka menangislah mereka dan bertanya salah seorang daripada mereka: “Mengapa terjadi demikian, adakah kerana mereka berzina atau membunuh anak atau kafir ?” Baginda menjawab : “Tidak, mereka ini ialah mereka yang menggunakan lidah menyakiti hati suami dan tidak bersyukur akan nikmat yang disediakan oleh suaminya.” – (Riwayat Muslim)

Janganlah disakiti hati suami.., fikir sebelum nak berkata-kata.., kalau tak termasuklah kita dalam golongan di atas ni.

Kebelakangan ni mcam-macam kes tentang suami isteri dapat kita dengar, si isteri dah pandai mintak cerai sebab kononnya boleh hidup sendiri. Kalau lah si isteri yang mintak cerai dari suaminya baca hadis ni, rasanya mesti tak gamak dia nak berbuat sedemikian :

Sabda Rasulallah s.a.w bermaksud:

“Mana-mana isteri yang meminta suaminya menceraikannya dengan tiada sebab yang dibenarkan oleh syara’ maka haram baginya bau syurga.” – (Riwayat Abu Daud dan Tirmizi)

Ketahuilah wahai isteri sekalipun seseorang suami itu kejam atau jahat HARAM bagi isteri itu derhaka dan menyakiti hati suaminya. Isteri wajib taat kepada perintah suami dengan keadaan apa sekalipun SELAGI SUAMI TIDAK MEYURUH KE ARAH KEMAKSIATAN.

Ini adalah disebabkan oleh kemudahan jalan pintas untuk kesyurga yang Allah s.a.w berikan kepada isteri iaitu dengan hanya Menjaga Solat, Puasa,Jaga Kehormatan dan Taat Kepada Suami.

Sebagaimana Sabda Rasullullah s.a.w“Perempuan apabila sembahyang lima waktu, puasa bulan ramadhan, memelihara kehormatannya serta taat akan suaminya, masuklah dia dari pintu syurga mana sahaja yang dikehendaki”

Sabda baginda lagi.., “Wanita yang taat berkhidmat kepada suaminya akan tertutup pintu-pintu neraka dan terbuka pintu-pintu syurga. Masuklah dari mana-mana pintu yang di kehendaki dengan tidak berhisab!”

Sebagaimana isteri firaun Asiah yang tetap taat dengan suaminya yang kafir sehingga beliau dipancung .

Al-Quran surah At-Tahrim ayat 11 yang bermaksud : “Dan Allah s.w.t mengemukakan satu misalan perbandingan bagi orang yang beriman iaitu perihal isteri Firaun ketika ia berkata : “Tuhanku, binalah untukku sebuah istana di sisi-Mu dalam syurga dan selamatkanlah aku daripada kaum yang zalim.”

Permohonan Asiah diperkenankan oleh Allah s.w.t, lalu Allah perintahkan kepada malaikat :“Sesungguhnya hamba-Ku memohon pada-Ku dan aku perkenankan permohonannya.

Maka perlihatlah padanya gambarannya kerana suaminya didunia akan Aku ganti dengan suami yang lebih baik di dalam syurga, istananya yang ada di dunia akan Aku ganti dengan istana yang lebih baik di dalam syurga.”

.Sebarkan kepada kawan2 kita yang lain…insyaallah.

Sumber : kakitrending

Loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *