KESIAN!!! Sebaik Dia Membuka Pintu Rumah Ingin Masuk ke Dalam, Ayahnya Telah Melemparkan Bekas Berisi Asid Sulfik Hingga Melecur Hanya Kerana Dia Tau Rahsia Ayahnya Yang…

KESIAN! Sebaik Dia Membuka Pintu Rumah Ingin Masuk ke Dalam, Ayahnya Telah Melemparkan Bekas Berisi Asid Sulfik Hingga Melecur Hanya Kerana Dia Tau Rahsia Ayahnya Yang…

Penampilan adalah hal yang sangat penting bagi wanita. Khushboo Devi, wanita India berusia 20 tahun ini, harus mengalami cacat muka secara tragis. Ia disiram dengan cairan asid sulfat, dan yang lebih parahnya lagi, pelakunya bukan orang asing, melainkan ayah kandungnya sendiri!

Loading...

▼ Sebelum kejadian terjadi, Khushboo Devi sedang tidur siang bersama suami dan anaknya. Mendengar ayahnya, Manik Chandra mengetuk pintu, ia pun segera membukakan pintu. Ayahnya mengambil kesempatan dan langsung menyiramkan asid sulfat ke wajahnya. Dengan penuh kesakitan kerana kulitnya terbakar, ia menjerit hingga cairannya masuk ke mata, dan tidak dapat melihat dengan jelas.

▼ Mendengar jetitan Khusboo Devi, tetangganya langsung datang membantu, namun saat itu ayahnya sudah kabur. Asam sulfat tersebut telah melelehkan bagian wajah dan tangannya, mengakibatkan luka yang serius.

▼ Suami dan anaknya yang sedang tertidur pun ikut terbangun, asid sulfat pun tersiram ke badan, tangan dan wajah mereka. Setengah jam setelah kejadian, polis datang dan langsung membawa mereka ke hospital.

▼ Suami mengipasi badannya yang panas terbakar.

Loading...

▼Khushboo Devi tidak percaya ayaknya melakukan hal ini padanya, ayahnya berusaha untuk membunuh dia.

▼ Sebelum terluka, mereka adalah keluarga kecil yang bahagia

▼ Ini semua ternyata kerana dia mengetahui bahawa ayahnya melakukan jenayah perdagangan manusia!

▼ Khushboo Devi mengatakan, beberapa tahun ini, ayahnya membeli wanita-wanita cantik dari orang lain, lalu menjualnya kembali dengan harga yang tinggi. Awalnya ayahnya mengira bahawa ia dapat menyimpan rahsia ini baik-baik, namun sekarang ayahnya ingin membunuhnya.

▼ Ibunya juga berpisah dengan ayahnya kerana sering mendapat seksaan. Sejak mereka bercerai tahun 2007, Khushboo Devi lah yang menjaga adik-adiknya. Sebelum bercerai pun, ayahnya telah menikahi 3 perempuan lain, dengan alasan bahawa ibunya tidak bisa masak dan mencuci. Setelah itu ia menjual wanita-wanita ini.

▼ Khushboo Devi  mengatakan bahawa sejak kecil ayahnya selalu melakukan tindak kekerasan pada ibunya, hingga gendang telinga ibunya pecah dan tidak dapat mendengar lagi.

▼ Kedua adik perempuannya pun dijual kepada lelaki tua. Untung saja Khusboo Devi tidak ikut dijual. Oleh kerana itu, ibunya memutuskan untuk melaporkan ke polis.

▼ Ayahnya datang dan mengancamnya untuk menarik gugatan tersebut. Namun kerana Khushboo Devi menolak, akhirnya ayahnya melemparkan asid sulfat ke mukanya.

▼ Khushboo Devi mengatakan tidak akan membiarkan ayahnya melarikan diri, ia bertekad untuk membiarkan ayah dihukum, mempertanggung jawabkan segala perbuatannya.

Mari kita beri semangat untuk wanita hebat ini. Jangan lupa share ke teman-teman kalian!

sumber: bomb

 

 

KEJAM!! Dia Pernah Diberi Anugerah Ayah Sempurna, Siapa Sangka Selama 18 Tahun, Dia Diam- diam Melakukan Tindakan Terkejam Sepanjang Sejarah Rusia!

 

Menurut kamu teroris pembunuhan itu seperti apa? Seperti yang muncul di filem-filem kah? Misalnya, tinggal didalaman, memiliki mata ganas, pendiam dan terlihat aneh… Tapi bagaimana kalau kenyataannya mungkin aja tidak seperti itu?  Seorang lelaki diketahui telah melakukan tindakan brutal sepanjang sejarah di Rusia!

Sebelum kes ini terbongkar, seorang lelaki asal Rusia bernama Mikhail Popkov dikenal seorang ayah sempurna, tekun menemani anak dan isteri, dalam perkerjaannya sebagai seorang polis, ia juga tidak pernah melakukan kesalahan apapun.

Namun telah terbongkar, kini ayah sempurna ini sedang menjalani hukuman, ia mengaku  sejak tahun 1992 hingga 2010 ia telah membunuh 82 wanita.

Popkov mengatakan pada polis ingin membersihkan jalanan dari wanita yang berjalan lalu ia keluar mengelilingi kota dengan kereta polis. Ia sering menawari para korban untuk menjemput dengan kereta polis, lalu membawa ke tempat sepi

Di sana dia memperkosa dan membunuh mereka dengan kapak, pisau atau obeng. Lalu setelah meninggal mayatnya ditinggal dalam keadaan telanjang di daerah terpencil, daerah pinggir hutan.

Pada tahun 2005 ia diketahui telah memperkosa dan membunuh 22 wanita namun ternyata ia  sendiri mengakui bahwa sebenarnya telah membunuh 60 orang.

Total 82 wanita, ia mengatakan selalu memandang negatif wanita yang keluar malam ke bar tanpa didampingi suami atau kekasih. “Mereka menelantarkan suami-suami dan anak-anak di rumah. Mereka pergi berpesta seolah-olah itulah hari terakhirnya di bumi,” kilah pembunuh yang merupakan bekas polis tersebut.

Bahkan seorang guru seni dari sekolah putrinya juga menjadi salah satu korban, semasa masih menjadi anggota polis, Popkov pernah dua kali ditugaskan untuk menginvestigasi kes pembunuhan yang ternyata dia sendiri lakukan.

Tapi selama ini ia lolos dari penankapan polis karena siapa sih yang bakal menduga ternyata anggota kepolisan sendiri lah yang menjadi pelaku pembunuhan.

Setelah kes ini terbongkar sang isteri dan anak juga terus pindah ke kota lain, dan hidup tenang di sana. Walau demikian Popkov masih menganggap kelakuannya tidak menjadi masalah besar, “Saya bukan pembunuh berantai, tapi saya tetap seorang ayah dan suami sempurna”.

Ya ampun udah kayak gini masih tidak merasa bersalah? Diberi hukaman seberat apapun juga tidak bisa membayar semua kejahatan yang telah dilakukannya! Sungguh kejam! Jangan sampai kejadianbegini ada di Malaysia!

Sumber: bomb

Loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *