INI TUGAS PERTAMA BELLA SETELAH MENJADI ISTERI KEPADA ENGKU EMRAN

Pasangan pengantin baru Laudya Chyntia Bella dan Engku Emran kini telah sah menjadi suami isteri.

Persandingan mereka telah diadakan di Kuala Lumpur, Malaysia pada Jumaat (8/9), dan mendapat perhatian banyak perhatian pihak.

Banyak yang ingin tahu kehidupan Bella dan Engku setelah sah menikah. Ramai juga yang berharap Bella dapat menjadi isteri yang baik bagi Engku, begitu juga sebaliknya.

Loading...

Ada saat manis tercipta setelah Bella dan Engku rasmi menjadi pasangan suami isteri. Saat manis tersebut telah dimuatnaik oleh @asnawa85ac.

Loading…

Dalam gambar tersebut, Engku juga dilihat sedang sibuk melayan telefon pintarnya. Sementara itu Bella pula dibelakangnya dilihat sedang menyikat rapi rambut suaminya.Ini Tugas Pertama Bella Setelah Menjadi Isteri Kepada Engku Emran

“First day wife on duty. Hari pertama kalian berdua menjadi istri and suami semoga bahagia selalu, langgeng sampai kakek nenek, may Allah ease for you both aamiin,” tulis akun @asnawa85ac.

Saat romantik pertama Bella dan Engku ini diserbu oleh ribuan peminat dari laman sosial. Ramai netizen, malah jadi bersemangat melihat saat romantik mereka berdua.

Parah baper kalx bener-bener deh meskipun nggak gimana-gimana tapi bapernya masyaAllah,” ujar akun @nikmatush_sholihah.

Loading...

Lebih baper dari Raisa Hamish ini mah, romantis itu ditunjukkan nggak hanya dengan cium-ciuman, nih contohnya,” sambung @fazlina_anindya.

Bikin mood pagi ini jadi enak liat beginian. Semoga aku segera menyusul lah pengen nyisir rambut suami juga,” balas akaun @adeliaudhulil.

Ini Tugas Pertama Bella Setelah Menjadi Isteri Kepada Engku Emran

Semoga hubungan Laudya Chytia Bella dan Engku Emran kekal hingga ke jannah, Amin.

Terdahulu, pasangan ini Engku Emran dan Bella merakamkan penghargaan serta terima kasih kerana memberikan mereka ruang untuk melangsungkan acara pernikahan tanpa liputan media.

Kami berdua amat menghargai kerjasama rakan media. Doakan perkahwinan kami dirahmati Allah SWT dan jodoh kami kekal hingga ke akhir hayat.

Majlis yang diadakan secara tertutup itu dihadiri oleh kaum keluarga dan rakan artis antaranya Nora Danish yang berlakon bersama Bella di dalam filem Syurga Yang Tak Dirindukan 2.

..

..

..

..

..

..

..


Dengan sekali lafaz, Ketua Pegawai Eksekutif Enfiniti Vision Media Sdn Bhd, Engku Emran dan pelakon terkenal Indonesia, Laudya Cynthia Bella sah menjadi suami isteri dalam satu majlis pernikahan di sebuah hotel di ibu negara.

Majlis berkenaan diadakan secara tertutup pada lewat petang tadi.

Pada majlis itu, Engku Emran, 42, yang juga bekas suami artis popular tanah air, Erra Fazira, menyerahkan mas kahwin sebanyak RM300, lima dulang hantaran berbalas tujuh dulang kepada Bella, 29.

Pasangan itu turut bertukar cincin perkahwinan pada majlis yang dihadiri keluarga terdekat dan rakan karib pengantin.

Turut hadir, rakan artis Indonesia, Melly Goeslow, Titi Kamal dan Irwansyah.

Majlis pernikahan itu sekali gus menjawab spekulasi mengenai hubungan mereka yang dilaporkan media sebelum ini.

Edited : facebook.com/kisahbenar.co

Loading...