Antara 5 Bahagian ‘KHAS’ Pada Tubuh Lelaki Yang Akan Menjadi Tarikan Wanita…

Antara 5 Bahagian ‘KHAS’ Pada Tubuh Lelaki Yang Akan Menjadi Tarikan Wanita, No 4 tu Memang Tak Sangka!…

gambar sekadar hiasan

Nafsu mereka mudah je nak dipancing bila melihat tubuh suami yang sasa. Tapi bahagian mana dari tubuh pasangan yang paling disukai wanita? Ada lima bahagian pelik yang wanita suka yang selama ini mungkin anda tidak perasan

Loading...

1- Parut

Baru nampak jantan bila ada parut. Itu pandangan pakar terapi seksual dari Michigan, James Syeridan pasal lelaki yang ada parut. Parut biasanya sinonim dengan kaum lelaki dan dianggap sebagai lambar kejantanan.

2- Kepala botak

Untuk lelaki yang mengalami masalah rambut atau malas menghabiskan masa berfikir tentang penjagaannya, gay botak adalah pilihan sesuai. Ramai wanita mengakui lelaku botak juga memilihi keseksian tersendiri. Malah, kata James dari kajiannya, lelaki botak nampak lebih maskulin dan dominan

3- Rongga peluh

Bau ketiak adalah perkataan paling takut oleh lelaki, terutamanya mereka dikelilingi kaum wanita. Namun tahukah anda peluh lelaki kalau dimanfaatkan mampu cipta aura sensual tersendiri

Loading...

Kajian dari Doktor Laura Berman, Ph.D dari Amerika, ” Isteri perlu mengambil peluang untuk berasmara dengan suami ketika pada awal tempoh peluuhnya kerana peluh lelaki memiliki bau asli yang boleh meransang nafsu berahu.” Tapi bila peluh dah lama, aroma dia memang lah kurang menyenangkan.

4- Ketiak

Memang betul bau badan mudah terhasil dari bahagian ketiak. Tapi, ketiak antara susuk tubuh yang paling disukai wanita. Melalui kajian bahagian Biologi Manusia di Universiti Pennsylvania, Amerika . Bau daru ketiak lelaki membantu wanita menurunkan tekanan, membetikan ketenangan dan melancarkan perjalanan haid.

5- Kuku

Buat lelaki pastunya kuku kaki dan tangan anda pendek dan bersih. Walaupun bersaiz kecil, kuku yang panjang dan tajam mampu mencederakan bahagian sensitif tubuh isteri dan ini boleh mengakibatkan hilangnya selera si isteri untuk terus berasmara

SUMBER

 

 

WOW!! Wanita Ini Melumurkan Putih Telur yang Digaulkan Dengan Bahan “Ini” ke Seluruh Tangan, 5 Minit Kemudian, Hasilnya Di Jamin Membuatkan Anda Ingin Mencubanya Juga.

 

Menghadapi pergantian musim, kulit tangan lah yang paling rentan menjadi cepat kering. Walaupun sudah dipakaikan pelembab, tapi masih tidak berkesan.

Jangan panik! Sini ada beberapa cara untuk mengatasi masalah ini, dicatat ya!

1. Bersihkan tangan dari kulit mati terlebih dahulu

Kulit akan terus beregenerasi. Sehingga boleh muncul kulit-kulit mati diatas kulit. Dan sering muncul di tangan yang sering di gunakan. Kulit mati ini akan membuat kulit kita menjadi tak cantik. Jadi, hal pertama yang harus kita lakukan adalah membersihkan kulit mati tersebut.

Untuk teman-teman yang belum pernah membersihkan ini, pertama perlu mencampurkan air perasan lemon dan sedikit cuka putih di dalam air, lalu rendam tangan selama 5 menit. Hal ini boleh membuat lapisan kulit mati tersebut terangkat. Kamu boleh melihat kulit mati akan terkelupas di dalam air.

 

2. Melunakkan lapisan keratin kulit

Setelah membersihkan kulit dari kulit mati, rendam tangan ke dalam air hangat yang ditetesi dengan minyak zaitun selama 15 menit. Dengan begitu, ini bisa melembutkan kulit yang kering. Apalagi ditambah dengan pemijatan yang ringan, bisa menambah kelembutan kulit.

Untuk wanita yang mengurusi rumah tangga, kulit biasanya akan menjadi lebih cepat kasar. Padahal bagi wanita, kulit tangan adalah wajah kedua yang harus di jaga rapi.

Oleh karena itu, Kami akan mengajar cara menggunakan telur dan garam sebagai perawatan tangan.

Pertama, ambil putih telur, taruh di mangkuk. Lalu, tambahkan sedikit garam ke dalam nya dan di aduk rata.

Kemudian, oleskan telur ke tangan, gosok berulang. Setelah 5 menit, bilas dengan air bersih.

Karena garam sangat efektif untuk menghambat penuaan dan putih telur memiliki efek untuk melembabkan kulit. Jadi, setelah mengikuti cara diatas, kamu bisa merasakan tanganmu semakin lama semakin lembut. Selamat mencoba!

 

Jangan lupa share artikel ini juga ya

 

Sumber: how

Loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *