Aku Yang Berusia 40 Tahun Menikahi Wanita Cantik Berusia 28 Tahun, Ketika Kandungan 7 Bulan Isteri Melahirkan Bayi Seberat 7.2kg, “Tanya Doktor Apakah Rawatan Khusus Untuk Bayi Pramatang” Jawapan Doktor Membuat Hatiku Seperti Disambar Petir!

Aku Yang Berusia 40 Tahun Menikahi Wanita Cantik Berusia 28 Tahun, Ketika Kandungan 7 Bulan Isteri Melahirkan Bayi Seberat 7.2kg, “Tanya Doktor Apakah Rawatan Khusus Untuk Bayi Pramatang” Jawapan Doktor Membuat Hatiku Seperti Disambar Petir!

Aku sudah berusia 40 tahun. ketika aku menceraikan istriku yang pertama. Hubungan kami baik-baik saja selama pernikahan kami. Kami memulai usaha kami dari awal hingga akhirnya menjadi besar seperti ini. Kami melahirkan seorang anak perempuan sebagai hasil pernikahan kami berdua. Tapi karana keadaan kesihatan isteriku, istriku sudah tidak boleh melahirkan anak lagi. Aku tidak pernah rasa bermasalah dengan perkara tersebut, tapi keluargaku tidak.

 

Keluargaku telalu sagat menginginkan seorang cucu laki-laki. Tapi setelah mereka tahu keadaaan isteriku, isteriku selalu menjadi bahan ejekkan keluargaku. Sampai suatu saat isteriku tidak tahan dan minta bercerai. Aku pun tidak memaksanya untuk terus bersamaku. Dia pun pergi meninggalkan aku dengan membawa anak kami setelah bercerai. Aku masih tetap memberi nafkah kepada mereka sampai sekarang dan hubungan kami berdua masih baik.

Loading...

Setelah 3 tahun aku membujang, aku pun akhirnya berkenalan dengan seorang wanita berusia 28 tahun yang bernama Jeny. Jeny sendiri memiliki tinggi badan 163cm dan paras yang cantik sekali. Aku pun berusaha mendekatinya dan berbual dengannya. Setelah beberapa waktu lamanya, kami pun memutuskan untuk bernikah dengan kadar segera. Dalam waktu 1 bulan, kami pun akhirnya menikah.

Aku Yang Berusia 40 Tahun Menikahi Wanita Cantik Berusia 28 Tahun, Ketika Kandungan 7 Bulan Isteri Melahirkan Bayi Seberat 7.2kg,

Setelah Jeny masuk ke dalam keluargaku satu bulan kemudian, Jeny pun memberitahuku bahwa dia sedang hamil. Aku serta keluargaku pun bahagia bukan main dan tidak sabar menanti kehadiran anak kami. Jeny sendiri sangat pintar membawa dirinya sendiri ke dalam keluargaku. Dia sering sekali membawa macam-macam buah tanggan ]untuk mama dan papa.  Aku lihat sendiri, mama juga sangat senang dengan Jeny, bahkan terkadang mama terlihat memegang tangan Jeny ketika jalan-jalan. Aku cukup bahagia dan beruntung mengahwini isteri seperti Jeny yang begitu sayang terhadap keluargaku juga.

Aku Yang Berusia 40 Tahun Menikahi Wanita Cantik Berusia 28 Tahun, Ketika Kandungan 7 Bulan Isteri Melahirkan Bayi Seberat 7.2kg,

Namun pada bulan ke-7 kehamilan Jeny, air ketuban Jeny tiba-tiba pecah dan dia perlu melahirkan anak dengan kadar segera. Setelah sampai ke hospital, Jeny pun melahirkan seorang putra yang lumayan besar badannya iaitu 7.2 kg dan mukanya mirip sekali dengan Jeny. Kami sekeluarga pun bahagia sekali menyambut kehadiran putraku. Aku pun bertemu  doktor yang mengurus kelahiran isteri untuk bertanya aadakah perlu rawatan khusus untuk anak yang lahir pra-matang seperti putraku. Tiba-tiba Doktor nampak sangat bingung dengan soalan aku dan mengatakan, “Anak Encik lahirnya normal, dia tidak lahir pra-matang.” Aku pun rasa bingung mendengar jawapan tersebut dari doktor. Jelas-jelas Jeny cuma mengandung 7 bulan, tapi bagaimana mungkin doktor kata dia tidaklahir pramatang? Akhirnya aku pun mengerti, putra ini bukanlah anak kandungku! Jeny sudah berbohong dan mengkhianatiku.

Aku Yang Berusia 40 Tahun Menikahi Wanita Cantik Berusia 28 Tahun, Ketika Kandungan 7 Bulan Isteri Melahirkan Bayi Seberat 7.2kg,

Loading...

Aku pun menceritakan semuanya pada Jeny dan Jeny pun langsung meminta maaf padaku. Dia memintaku untuk mengakui anaknya sebagai anakku sendiri. Dia berjanji akan melahirkan anak laki-laki untuk keluarga kami nantinya. Jujur saja, aku cukup sakit hati mendengar fakta bahwa putra itu bukan anak kandungku, tapi melihat Jeny merupakan wanita yang begitu baik, aku bener-bener tidak tega menceraikannya. Aku benar-benar tidak tahu langkah apa yang harus aku ambil sekarang.

Sahabat semua. jom cuba beri nasihat kepada lelaki ini.

Sumber: Happy

[ ARTIKEL TRENDING DI BAWAH ]

Gadis Ini Tinggal Bersama Atuk , Ayah Dan 2 Orang Bapak Saudaranya Selama 6 Tahun , Tiba-tiba Ia Mengatakan Bahawa Dia Akan ‘ Melahirkan ‘ Dan Buat Keluarganya Marah ! Rupanya Bayi Tersebut Adalah …..

Apakah yang biasa diimpikan oleh gadis berusia 19 tahun tentang masa depannya? Apakah belajar ke luar negeri atau malah menjalin kasih dengan lelakiidamannya? Namun hal ini tidak berlaku pada gadis Malaysia ini. Kini, ia sedang mengandung 25 minggu dan ayah dari bayinya adalah

 

Di Serawak, Malaysia, ada 2 orang kakak beradik perempuan yang tinggal bersama ayahnya dan juga atuknya yang membantu menjaga mereka di rumah. Ketika si kakak berumur 13 tahun, 2 orang pakcik mereka juga pindah untuk tinggal bersama mereka. Tak disangka, hal ini menjadi awal kisah kelam mereka.

 

 

 

Si ayah, atuk, dan 2 pakciknya kemudian mengurung 2  adik beradik ini di rumah dan tidak mengizinkan mereka untuk pergi ke mana-mana termasuk ke sekolah. Yang lebih parahnya lagi, mereka dijadikan pemuas nafsu keempat lelaki  tersebut selama 6 tahun! Sampai suatu masa si kakak hamil di usianya yang baru mencecah 19 tahun, dia pun diperbolehkan melakukan pemeriksaan kandungan di hospital. beliau kemudian memanfaatkan kesempatan itu untuk meminta bantuan.

 

 

Petugas di hospital yang mendengar ceritanya pada awalnya tidak dapat mempercayainya. Namun, melihat bagaimana gadis itu bercerita sambil menangis dan gementar, mereka pun akhirnya percaya dan membantunya melaporkan kejadian tersebut kepada pihak berwajib. Kemudian didapati bahawa ayah dari bayi berusia 25 minggu itu tak lain adalah atuknya yang berumur 57 tahun! Akhirnya si ayah,atuk, dan 2 pakciknya pun ditangkap dan dikenakan hukuman 25-30 tahun.

Gadis yang sudah terlanjur mengandung 25 minggu itu kemudian membuat keputusan besar untuk melahirkan anaknya, kerana di usia kehamilan yang sudah besar, hubungan janin dan ibu sudah kuat, sehingga akan berisiko tinggi jika melakukan proses keguguran.

 

 

Anggota keluarga yang seharusnya melindungi sanggup melakukan perbuatan yang begitu keji! Ada banyak dari kita yang memperingatkan anak gadis kita untuk berhati-hati pada lelaki yang tidak dikenali. Namun melihat kejadian ini, lelaki yang sangat kita kenal lebih berbahaya lagi!

[ ARTIKEL TRENDING DI BAWAH ]

[VIDEO] GEMPAR! Penduduk Ini Menceritakan Siapa Sebenarnya Ketua Geng 7 Suspek Bakar Tahfiz!

[VIDEO] GEMPAR! Penduduk Ini Menceritakan Siapa Sebenarnya Ketua Geng 7 Suspek Bakar Tahfiz!

BALAS dendam menjadi motif utama suspek yang membakar Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah dalam kejadian yang berlaku pada 14 September lalu.

Menurut salah seorang penduduk di kawasan berkenaan, tujuh remaja terbabit sememangnya mempunyai rekod yang buruk apabila mereka digelar ‘geng bermasalah’ oleh penduduk tempatan.

Kami cuba mendekati penduduk setempat bagi mendapatkan gambaran mengenai siapa sebenarnya suspek yang terlibat dalam tragedi yang mengorbankan 21 pelajar dan dua guru itu.

VIDEO:

Loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *