5 Selebriti Dahulunya Gemuk Sekarang Dah Kurus ! Artis No. 3 tu Tersangatlah Extremenya Perubahan Badan! Sangat Cantik Sekarang!

5 Selebriti Dahulunya Gemuk Sekarang Dah Kurus ! Artis No. 3 tu Tersangatlah Extremenya Perubahan Badan! Sangat Cantik Sekarang!

Tipulah kalau cakap tak nak kurus bukan? Adalah impian setiap orang yang bergelar gemuk atau obesiti menginginkan bentuk badan yang ideal dan fit.

5 selebriti tempatan ini pernah melalui detik hitam apabila saiz fizikalnya menjadi bualan peminat. Namun setelah berazam mendapatkan bentuk badan yang diinginkan, mereka tampil membuat comeback yang menjadi inspirasi mereka di luar sana

Loading...

1. Syanie

Masih ingat dengan adegan lakonan Syanie tersekat di dalam longkang dan terpaksa diangkat menggunakan jentolak akibat saiz fizikalnya yang besar? Nekad untuk menguruskan badan, Syanie menjalani rawatan gastric by pass (pemendekan usus).

Hasilnya beliau berjaya menguruskan sehingga 77 kilogram berat badan dan kini tampil lebih berkeyakinan dengan saiznya yang terkini.

2. Enot

Loading...

Berjaya menghilangkan sehingga 29 kilogram berat badan adalah suatu kejayaan yang besar buatEnot. Berkongsi pengalaman mengamalkan sebuah produk, Enot terus memberi inspirasi untuk tampil lebih ramping berbanding sebelum ini.

3. Zulin Aziz

Tinggalkan nasi serta makanan dan minuman manis selama sebulan setengah berjaya menurunkan berat badan Zulin sebanyak 10 kilogram! Buat anda yang ingin kurus cepat mungkin boleh ikut tips dari Zulin

4. Mek Sayyidah

Dahulunya wajah beliau sentiasa menghiasi rancangan Salam Pantai Timur.

Dahulunya bersaiz besar dan berazam untuk kurus, penampilan Mek mengejutkan ramai pihak dan turut tular ketika itu.

5. Ieda Moin

Pernah mencatat berat sehingga 72 kilogram, Ieda Moin pelakon dan juga pelawak berjaya mengurangkan kepada 48 kilogram.

Semakin cantik!

Sebenarnya ramai lagi selebriti yang berjaya menguruskan badan seperti Aizat Amdan, Catriona Ross, Shaheizy Sam dan ramai lagi.Buat selebriti yang nampak berisi diberinya alasan mengandung walaupun tidak. Alahai..

Sumber – Hangat.com

 

 

WOWWW! CUKUP GUNAKAN 3 MALAM SAJA, WAJAH PUTIH BERSIH GEBU TANPA PERLU MENGELUARKAN BAYAR MAHAL, CUKUP GUNAKAN BAHAN SEDERHANA INI, BERIKUT CARA MEMBUATNYA…

 

Ada berbagai macam produk yang menjanjikan untuk menghapus daerah, dan meskipun beberapa mungkin bekerja, sangat penting untuk memahami bahwa bahan kimia dalam jenis produk hanya menyebabkan kerusakan serius pada kesehatan kita.

Oleh karena itu, dalam artikel singkat ini kita akan mengungkapkan Anda 2 dari banyak masker yang terbuat dari kentang yang akan membantu Anda memerangi daerah benar-benar tidak diinginkan dari wajah Anda.

Apa yang Anda butuhkan untuk menghilangkan daerah dari wajah Anda?

1. Kentang dan lemon
Anda perlu:
1 kentang
1/2 lemon (jus).

Persiapan: Anda harus mencampur kentang dan setelah itu termasuk jus lemon dan campurkan sampai itu semua terintegrasi.

Cara terbaik untuk menggunakan: Oleskan pengobatan rumah ini dengan gerakan melingkar lembut, biarkan tinggal selama 20 menit dan cuci berkonfrontasi dengan air.

2: Kentang dan mentimun.
Anda memerlukankan :.
1 kentang.
1/2 mentimun.

Persiapan: Letakkan kentang dan mentimun dalam blender dan campuran sampai itu semua benar-benar digabungkan.

Cara menggunakan: Oleskan campuran dengan gerakan melingkar lembut pada wajah Anda, biarkan tinggal selama 25 menit dan cuci dengan banyak air.

Disini Admin share lagi Toner Semulajadi Sebelum Tidur.

Gunakan Toner Semulajadi Ini Sebelum Tidur , Kamu Akan Takjub Setelah 7 Hari Kemudian Kedutan Diwajah hilang, Wajah Jadi Putih Bersih Bersinar tanpa Ada Flak Hitam Bekas Jerawat!


” Seberapa penting Toner Untuk Muka? ” Menurutku, Toner itu penting. Mengapa? Kerana setelah kita bersihkan muka dengan sabun spesial muka itu belum benar-benar bersih sepenuhnya.

Bila tidak yakin cuba anda aplikasikan toner di muka kalian setelah membersihkan muka, pasti masih ada kotoran yang melekat di kapas.

Nah senantiasa bila setiap hari gunakan toner yang satu diantara berbahan yakni alk0h0l dan bahan kimi4 yang beza, muka kita juga akan gimana ya kelak?

Tetapi janganlah kuatir girls! Kalian bisa buat sendiri di rumah ” Toner Semulajadi ” yang mudah dan murah hehe. Let’s try this girls!

Bahan-bahannya :
1 buah Timun
1 buah Jeruk nipis/Lemon

Langkah Membuatnya :
Hancurkan Timun (bisa menggunakan juice), Lantas tapis dan hanya airnya yang digunakan

Peras Jeruk nipis/Lemon, Lantas tapus dan hanya airnya yang digunakan
Campur 2 perasan air Timun dan Jeruk nipis/Lemon dan input pada botol bersih.

Nah Toner Alami ini bisa dipakai setelah mencuci muka dan demikian aman dipakai 1 hari 2 kali karna terbuat berbahan alami, Tetapi karna berbahan alami jadi tidak bisa disimpan begitu lama deh, maksimum 7 hari saja girls.

Dan jangan sampai lupa taro Tonernya di dalam kulkas ya supaya tetap terbangun dan waktu diterapkan ada sens4si dingin gitu hihi.

Oiya kalian tau tidak Faedah dari Timun dan Jeruk Nipis.

Faedah Timun :
1. Singkirkan Jerawat
2. Mendinginkan Kulit
3. Mengecilkan pori-pori

Faedah Jeruk Nipis :
1. Buat cerah Wajah
2. Mengangkat Sel kulit mati
3. Menyamarkan Sisa jerawat
4. Mengangkat sisa-sisa kotoran ataupun kosmetik
5. Kurangi Minyak berlebihan
Mudah-mudahan Berguna.

Loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *